25 Ocak 2012 Çarşamba

Adı Ne Olursa Olsun

Görünmeyen Kahramanlar ( İsimsiz Kahramanlar)



İsimsiz kahramanlar ile doludur tarihimiz Malazgirit’ten tutunda Çanakkale’ye kadar nice kahramanlar görmüştür bu vatan peki şimdi nerdeler dediğinizi duyar gibi oluyorum. Aslında her yerdeler siz onları sabah otobüs durağında beklerken görüyorsunuz ve ya trafikte yanından geçen arabının içinde bu kahramanlar gerçek hayatta sizin bizim gibi olan çalışan emek veren insanlar onların bizden tek farkı  geceleri üzerindeki normal insan postunu atması J evet doğru tahmin ettiniz hackerlardan bahsediyorum. Hackerlık sadece zarar verene takılan ad değildir. Onlar kendi arasında Beyaz Şapkalı ve Siyah Şapkalı Olarak ikiye ayrılırlar. Ne yapar sizce bu insanlar neden kahraman diyorum sizce bu insanlara bu insanları araştırırsanız ne yaptıklarını bulursunuz. Ülkemizi devletimizi sanal alemde koruyan insanlardır bunlar. Baktığınız zaman dostunuz gibi gözüken devletler bu alemde sizin baş düşmanınız olabilir. Ne olacak ne yapabilirler dediğinizi duyar gibiyim, şöyle bir örnek veriyim size ülkemizde bulunan herhangi bir kriptoya saldırı yapıldığını düşünün ve başşardıklarını bizim kaç tane askerimizin savaşa hazır olduğu kaç tane uçağımızın savaşa hazır halde olduğunu ve bunun gibi benzeri bir çok olayın düşmanlarmızın eline geçtiğini düşünün olası bir savaş durumunda onlar bizden bir adım önde olacaktır. İşte bu insanlar bu durumun yaşanmaması için çabalıyor gerekirse bu uğurda ölüyor. Aselsan mühendislerini hatırlayın F-16’ların şifrelerini çözmüşlerdi hani sonra birden biri hepsi intihar süsü verilerek öldürülmüştü. Bu sadece bilinen bir olay bunun gibi bilimiyen niceleri var. Muhsin Yazıcıoğlu’nun nasıl öldürüldüğünü ilk bir hack team ortaya çıkarmıştı. Bunun sebebi neydi peki ? Emin olun bu önemsemediğiniz görünmeyen kahramanların elinde bize saldırı yapmak isteyen bütün ülkelerin silah projeleri dahil bütün belgeleri var J Genç nesilimizin Atatürk’ün gençliğe hitabesini birebir uyguluyorlar.Ama dedim ya aslında biz görmüyoruz.Ve ben burdan Onlara Teşekür Ediyorum Sizler ve Sizin Gibiler Oldukça Bu Ülke İlelebet Muhafaza Edilecektir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder